موفقیت و ماندگاری شهدا در تبعیت از ولایت بود

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فاصله گرفتن از ولایت، فاصله گرفتن از تمام حقایق معنوی است و سبب می‌شود انسان در منجلاب گمراهی دست و پا بزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی پنجشنبه ششم مهرماه در آئین رونمایی از المان شهید گمنام شهر آوه اظهارکرد: رمز موفقیت و ماندگاری شهدا در تبعیت از ولایت بود، زیرا تبعیت از ولایت راه عبودیت و اتصال حقیقی با توحید و نبوت و امامت است و شهدا این را به خوبی درک کرده بودند.

وی با بیان اینکه شهدا انسان‌های خاص و ماندگار هستند افزود: ملتی که با ولایت باشد مشمول هدایت، کرامت و شفاعت خدای تعالی خواهد شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) تصریح کرد: شرط آنکه شفاعت خدای تعالی شامل حال‌مان شود این است که نباید نماز را سبک بشماریم.

وی با بیان اینکه دومین شرط شفاعت زندگی، تفکر، مرام است و همچنین اعمال‌ما باید رنگ و بوی شهدایی داشته باشد گفت: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند.

سردار کریمی ادامه داد: امروز بر همگان به ویژه مسئولان تکلیفی بزرگ وجود دارد و باید بر اساس آن همواره رهرو راستین شهدا باشند و در راستای تحقق آرمان‌های والای آنها گام بردارند.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به اقتدار باید از مؤلفه‌های قدرت دنیایی برخوردار شویم تاکید کرد: ملت ایران از یک قدرت معنوی والاتری برخوردار است که همانا خون مطهر شهداست.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: ملتی که اقتدار نداشته باشند نمی‌تواند هدف داشته باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی محاسبه ارکان قدرت و بلوک غرب و شرق را بهم ریخت گفت: این ملت بزرگ مقاومت کرده و با جبهه کفر نبرد کرده تا بتواند در سایه برخورداری از نعمت ولایت فقیه، پرچم انقلاب را به دست منجی عالم بشریت برساند.

سردار کریمی با بیان اینکه دشمنان از دستاوردهای نظام اسلامی و حکمرانی انقلاب هراس دارند اظهارکرد: دعوت انقلاب اسلامی جهانی است و حضرت امام راحل راه سعادت دین را می‌دانستند، و همه آزادی‌خواهان جهان انقلاب را الگوی رستگاری خود می‌دانند.

وی افزود: معنویت ملت ایران مهمترین مؤلفه برای تربیت جوانان و نوجوانان به عنوان مظهر اقتدار انقلاب است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمن همه راهکارها را علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته اما شکست خورده است گفت: قدرت دشمن در بستر فضای مجازی است، هیچ کسی با تکنولوژی مخالف نیست، بلکه با محتوای غیرواقعی که افکار جوانان و ملت را هدف قرا ر داده است مخالف هستیم.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال دگرگونی در واقعیت‌ها، وارونه نشان دادن حقایق و پمپاژ اخبار غیرواقعی است تا فضای یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق کند بنابراین باید نسبت به ترفندهای دشمنان هوشیار باشیم.

سردار کریمی اضافه کرد: دشمن در فضای مجازی به دنبال نابود کردن ریشه عفاف و حجاب است.

کد خبر 691297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.