تایید AFC برای میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش ایمنا، در شرایطی که گفته می‌شد ورزشگاه آزادی به‌دلیل نبود زیرساخت‌های لازم به‌ویژه نداشتن VAR نمی‌تواند میزبان مسابقات پرسپولیس و نساجی ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد، با رفع مشکلات اولیه این استادیوم، کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز میزبانی این دو تیم از حریفانشان (غیر از تیم‌های سعودی) را تأیید کرده است.

وبگاه رسمی ای‌اف‌سی محل برگزاری مسابقات خانگی پرسپولیس در دو دیدار مقابل استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر را ورزشگاه آزادی اعلام کرده است که این دو بازی به ترتیب در تاریخ‌های «دوم آبان‌ماه» و «چهاردهم آذرماه» در این استادیوم برگزار خواهد شد.

1916779

رسانه‌های اماراتی از برگزاری اولین بازی پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان در ورزشگاه آل مکتوم دبی در تاریخ مقرر (بیستوهشتم شهریورماه) خبر داده‌اند، اما هنوز نام این استادیوم روی وبگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیامده است.

جدا از پرسپولیس که در گروه E لیگ قهرمانان آسیا باید با تیم‌های النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان رقابت کند و حداقل دو بازی را در ورزشگاه آزادی انجام خواهد داد، نساجی نیز به‌عنوان دیگر نماینده فوتبال ایران در این رقابت‌ها، همین استادیوم را برای دیدارهای خانگی خود معرفی کرده است.

1916778

بنابر اعلام ای‌اف‌سی، نساجی ایران هم می‌تواند مثل پرسپولیس حداقل دو بازی خانگی خود مقابل تیم‌های نوبهار نامانگان ازبکستان و بمبئی سیتی هند را به ترتیب در تاریخ‌های «پانزدهم آبان‌ماه» و «هفتم آذرماه» در استادیوم آزادی و در حضور تماشاگران برگزار کند، اما محل دیدار رفت و برگشت با الهلال عربستان در حال حاضر مشخص نیست.

میزبانی تیم سپاهان ایران در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برای دو مسابقه مقابل آلمالیق ازبکستان و نیروی هوایی عراق نیز به تأیید ای‌اف‌سی رسیده است، اما محل انجام بازی رفت و برگشت برابر الاتحاد عربستان در حال حاضر نامشخص است.

کد خبر 683356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.