مندی در کشورش به فوتبال بازمی‌گردد

بازیکن سابق منچسترسیتی که دو سال گذشته را در زندان سپری کرد، دوباره به میادین فوتبال بازمی‌گردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت مول، بنجامین مندی، مدافع چپ سابق باشگاه منچسترسیتی با قراردادی دو ساله به لوریان فرانسه پیوست.

مندی، ستاره ۲۹ ساله در ابتدا سال ۲۰۲۱ دستگیر شد، اما مدتی قبل و در هفته گذشته بی‌گناهی وی پس از دو سال ثابت شد. به این ترتیب او می‌تواند به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای دوباره به میادین فوتبال بازگردد.

مندی با قراردادی رایگان به مدت دو سال به لوریان فرانسه پیوست تا فوتبال خود را دوباره از نو آغاز کند. آخرین حضور این بازیکن در فوتبال به افتتاحیه لیگ جزیره فصل ۲۰۲۱ برمی‌گردد که سیتیزن ها در آن بازی با نتیجه یک به صفر مغلوب تاتنهام شدند.

این مدافع فرانسوی قرار است در فصل آینده شماره پنج باشگاه لوریان را بر تن کند. مندی قبل از دستگیری و محرومیت از فوتبال موفق به انجام ۷۵ بازی برای تیم گواردیولا شد. وی در این ۷۵ بازی موفق به ثبت دو گل و چهارده پاس گل شد. در زمان حضور وی در سیتی، او بدشانسی‌های زیادی آورد و به دلیل مصدومیت ۱۲۳ بازی را برای آبی‌های از دست داد.

بزرگترین افتخار فوتبالی وی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ با فرانسه بود. وی با سیتی موفق به کسب مجموعاً ۱۱ جام شد. مندی همچنین در سال ۲۰۱۶ توانست با موناکو قهرمان لیگ ۱ فرانسه شود.

کد خبر 674502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.