۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
جاده چالوس هنوز مسدود است

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در محورهای شمالی، محور چالوس حدفاصل (شهرستانک تا مرزن آباد) تردد روان بوده، محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در محورهای شمالی، محور چالوس حدفاصل (شهرستانک تا مرزن آباد) تردد روان بوده، محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) نیز تردد روان است.

اما در سایر محورهای برون شهری ترافیک سنگین است. آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک و محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های کردان و مهرشهر و همچنین آزادراه تهران – ساوه محدوده عوارضی اول درگیر این ترافیک هستند.

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوه‌دشت انجام می‌شود.

کد خبر 668186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.