راه‌اندازی کارگروه ویژه پاسخگویی به پیام‌های ۱۳۷ در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به راه اندازی کارگروه ویژه پاسخگویی به پیام‌های ۱۳۷ گفت: از ظرفیت سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان باید به‌عنوان یک فرصت بی‌بدیل در راه کسب افزایش رضایت‌مندی بهره ببریم.

به گزارش ایمنا، حسن محمدحسینی اظهار کرد: منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان به‌منظور افزایش سطح کیفی و کمی پاسخگویی به پیام‌های ۱۳۷ کارگروه ویژه جهت پاسخگویی به پیام‌های این منطقه راه‌اندازی شده و رضایت‌مندی شهروندان را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به بازدید از محل مورد پیام و شکایت شهروندان افزود: از ظرفیت سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان باید به‌عنوان یک فرصت بی‌بدیل برای کسب افزایش رضایت‌مندی بهره ببریم، در این اساس این اتفاق شایسته در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان جزو اولویت‌ها قرار داده شده است که سعی در تقویت آن داریم.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ادامه داد: در گذشته چرخه گردش پیام در سامانه بسیار زمان‌بر و پیچیده بود که این پیچیدگی سبب می‌شد رسیدگی به یک درخواست شهروندی با سرعت محقق نشود اما در حال حاضر با راه‌اندازی این سامانه پس از ثبت پیام موضوع با سرعت بیشتری به متولی امر در منطقه، ارجاع می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۳۷ پل ارتباطی بین شهروندان و مدیریت شهری اصفهان است و هر شهروندی در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌تواند با این شماره تماس بگیرد و مشکلات مربوط به شهر را مطرح کند.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و رسیدگی به مشکلات آنها همه روزه با شهروندان دیدار و به درخواست‌های آنها رسیدگی می‌شود.

کد خبر 667172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.