شهرداری جهش خوبی در حوزه فرهنگ و تبلیغات شهری داشته است

سرپرست شهرداری تیران گفت: بخش زیادی از برنامه‌های عمرانی، خدماتی، شهرسازی، ایمنی و فرهنگی شهرداری سال گذشته عملیاتی شد و در حوزه فرهنگ و تبلیغات شهری جهش خوبی نسبت به ادوار گذشته وجود داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا ناهی که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تیران با امام جمعه تیران و کرون دیدار کرده بود، با اشاره به فعالیت‌های مدیریت شهری طی یک سال گذشته اظهار کرد: تحقق بیش از ۹۵ درصدی بودجه با وجود شرایط دشوار اقتصادی، هنرنمایی بزرگی بود که به سرانجام رسید.

وی افزود: بودجه سال گذشته شهرداری ۸۱۰ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال قبل از آن بیش از دو برابر رشد کرد و همین موضوع بر روند اقدامات مدیریت شهری تأثیر مثبتی گذاشت.

سرپرست شهرداری تیران خاطرنشان کرد: بخش زیادی از برنامه‌های عمرانی، خدماتی، شهرسازی، ایمنی و فرهنگی شهرداری در سال گذشته عملیاتی شد و در حوزه فرهنگی و تبلیغات شهری جهش خوبی نسبت به ادوار گذشته وجود داشت.

ناهی با بیان اینکه تبلیغات شهری و نصب المان‌ها توانست حال و هوای شهر را متحول کند و موجب رضایت شهروندان شود، تصریح کرد: نگاه جامع به نیازهای شهروندان جزو برنامه‌های شهرداری است و علاوه بر آن فعالیت‌های عمرانی و خدماتی، فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغات شهری و زیباسازی در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه دو پروژه مهم تقاطع غیرهمسطح و خیابان طهران به سرانجام رسیده است، اضافه کرد: این دو طرح در طول یک‌سال به نتیجه رسید و به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست شهرداری تیران تاکید کرد: تعامل و هم‌افزایی میان مسئولان شهری، نتایج خوبی را برای شهرداری را به ارمغان داشت که شهروندان از آن بهره بردند و رضایتمندی آنها حاصل شد.

ناهی گفت: مسیر خدمت‌رسانی با نگاه جامع به نیازها و تنوع خدمات در سال جدید نیز ادامه دارد که موجب امیدآفرینی و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی از نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و تغییرات در زیباسازی شهر خبر داد و افزود: در حوزه‌های فرهنگی و روابط‌عمومی به مدیریت کارشناسی و مهندسی فرهنگی توجه داریم و از فعالیت‌های خودسرانه جلوگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تبریک سال نو، تعاملات نهادهای اداری با مجموعه مدیریت شهری را مهم خواندند؛ به اذعان آنها، امام جمعه شهرستان پشتیبان و حامی شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

کد خبر 653392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.