هشدار سرمربی چلسی بابت نقل و انتقالات ضعیف مدیران تیم!

گراهام پاتر به انتقال شکست خورده و ۹۷.۵ میلیون پوندی روملو لوکاکو به چلسی اشاره کرده و به سوالاتی در مورد عدم وجود یک مهاجم گلزن بزرگ، در این باشگاه پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چلسی مبلغ هنگفتی را در طول پنجره نقل و انتقالات ژانویه و تابستانی صرف خرید بازیکنان آینده دار مانند انزو فرناندز و میخائیلو مودریک کرد، اما با وجود هزینه ۶۰۰ میلیون پوندی، تاکنون نتوانسته‌اند مشکلات گلزنی خود را برطرف کنند. فقدان یک مهاجم شماره ۹ در ترکیب چلسی، یک بار دیگر پس از تساوی بدون گل مقابل فولام، برجسته شد، بازی‌ای که در آن کای هاورتز به شدت بد بود، درحالی که پیر امریک اوبامیانگ به طور کلی از ترکیب کنار گذاشته شد.

با این حال، پاتر استدلال می‌کند که عملکرد فوق‌العاده ضعیف لوکاکو پس از بازگشت از اینتر در سال ۲۰۲۱ باید به عنوان هشداری باشد مبنی بر اینکه خرید یک مهاجم لزوماً بهبود حمله را تضمین نمی‌کند.

پاتر گفت:"من فکر می‌کنم ما باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم. اگر به ۱۸ ماه گذشته نگاه کنید، از بیرون چلسی گل نمی‌زد و آنها فکر می‌کردند که نزدیک به ۱۰۰ میلیون پوند برای یک مهاجم مرکزی [لوکاکو] خرج کرده‌اند و این خرید همه مشکلات آنها را برطرف می‌کند، اما این اتفاق محقق نشد. او گفت: "شما باید به عنوان یک تیم بهتر حمله کنید و این چالش ماست، این کاری است که باید انجام دهیم."

پاتر در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند چقدر طول می‌کشد تا خریدهای تازه وارد با هم هماهنگ شوند، افزود: «اگر بگویم می‌توانم یک مقیاس زمانی در مورد آن به شما بدهم، مطمئناً دروغ می‌گویم. بگذارید جواب این سوال را این‌طور بگویم، اگر می‌توانستم به ازای هر باری که این سوال از من پرسیده شد، یک ماه فرصت داشته باشم، پنج سال اینجا می‌بودم.

بعد از یک شروع خوب پس از بازگشت به استمفوردبریج در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، لوکاکو در امر گلزنی ناکام ماند، لوکاکو البته طی یک مصاحبه با رسانه‌های ایتالیایی، توماس توخل، سرمربی وقت تیمش را هم زیر سوال برد.

آبی‌ها حالا یک هفته دیگر استراحت دارند تا دربی دیگر لندن، این بار خارج از خانه مقابل وستهام و در تاریخ ۱۱ فوریه به میدان بروند.

کد خبر 638976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.