اتمام عملیات اصلاح هندسی در تقاطع‌های پرتردد منطقه ۲

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از عملیات بهسازی و اصلاح هندسی تقاطع‌های پرتردد و خیابان‌های مهم این منطقه با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریال خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اصلاح هندسی معابر منطقه دو شهرداری با صرف اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریالی، اظهار کرد: تقاطع‌ها و معابر شهری علاوه بر رفع گره‌های ترافیکی، کاهش و روان‌سازی بار ترافیک را نیز به همراه دارد، لذا به‌منظور روان‌سازی و بهبود حمل‌ونقل و کاهش تصادفات در منطقه، اصلاح هندسی و رفع نقاط حادثه‌خیز و همچنین اجرای طرح‌های اصلاح هندسی در منطقه دو انجام شد.

وی تصریح کرد: اصلاح هندسی ورودی و خروجی‌های شهرک رسالت در خیابان امام خمینی (ره)، اصلاح هندسی دوربرگردان خیابان صمدیه لباف و راستگرد میدان حمزه بابوکان از جمله مهمترین اقدامات اصلاح هندسی در تقاطع‌های منطقه دو از ابتدای سال جاری بوده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان ادامه داد: اصلاح هندسی سه دور برگردان دیگر در خیابان صمدیه لباف و راستگرد صمدیه لباف به کندروی اتوبان شهید خرازی در دستور کار منطقه قرار گرفته است که امیدواریم تا پایان نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: با نزدیک شدن به ایام مهرماه و بازگشایی مدارس، جهت افزایش استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، خرید و نصب ۱۰ عدد سایبان جدید اتوبوس برای نصب در نقاط پرتردد منطقه و بهسازی بیش از ۳۰ ایستگاه اتوبوس در دستور کار قرار گرفته است که به‌زودی نصب آنها انجام خواهد شد.

صیرفی‌نژاد افزود: هزینه نصب سایبان‌های جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه دو شهرداری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است.

کد خبر 594188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.