مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مترو منطقه اصفهان برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مترو منطقه‌ اصفهان با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مترو منطقه اصفهان، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مترو منطقه اصفهان سهامی خاص با حضور سهامداران این شرکت برگزار و گزارشی از عملکرد یک ساله هیئت مدیره مترو منطقه اصفهان به اعضای مجمع ارائه شد.

شهرداری اصفهان، شرکت فولاد مبارکه، شهرداری مبارکه، ذوب آهن، شهرداری شاهین شهر، شرکت عمران شهر جدید مجلسی، شرکت عمران شهر جدید فولادشهر، شرکت عمران شهر جدید بهارستان، شهرداری نجف آباد، شهرداری نجف آباد، شهرداری فلاورجان، شهرداری خمینی شهر، شهرداری زرین شهر از جمله سهامداران شرکت مترو منطقه اصفهان هستند که شهرداری اصفهان بیشترین سهام‌دار این شرکت است.

برنامه‌ریزی جهت واکسیناسیون و اقدامات مستمر به صورت غربال‌گری و پایش روزانه کارمندان و تلاش شبانه روزی جهت ضد عفونی ایستگاه‌ها در دوران کرونا، رسیدگی به ناوگان، دفاتر و سالن‌های تعمیر و نگهداری، کاهش سرفاصله زمانی از ۱۵ به ۱۱ دقیقه و ارائه خدمات در روزهای جمعه و تعطیل پایانی سال ۱۴۰۰، اطمینان و تشویق شهروندان به استفاده از مترو و رشد ۶۳ درصد مسافران خط یک مترو در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ از جمله اقدامات صورت گرفته در شرکت مترو منطقه اصفهان در سال گذشته بوده است.

ارائه گزارش مالی اقدامات مترو منطقه‌ای در بخش‌های مختلف و نیز اولویت بهره‌برداری خط یک مترو تأمین ایمنی و خدمات حمل‌ونقل پایدار تحت حمایت مالی شهرداری اصفهان، تسریع در ارائه خدمات حومه‌ای و تکمیل شبکه ریلی اصفهان و حومه از مهمترین موارد مطرح شده و انتظارات این مجمع بود.

در سال گذشته، ۲۷ جلسه هیئت مدیره با حضور مستمر معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان و اعضا شورای اسلامی شهر اصفهان توسط این شرکت برگزار شده است.

به گزارش ایمنا، آغاز بهره‌برداری متروی اصفهان ۱۴ مهر سال ۱۳۹۴ صورت گرفته است که توسط سازمان قطار شهری اصفهان مسئولیت ساخت آن در محدوده شهر اصفهان انجام و سپس به شرکت مترو منطقه اصفهان که وظیفه بهره‌برداری از مترو در محدوده شهر اصفهان و شهرهای اطراف را دارد، تحویل شده است.

کد خبر 588917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.