۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
قابلیت جدید توئیتر چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که توئیتر قابلیت Unmentioning را برای تسهیل خروج از مکالمات، به صورت گسترده در اختیار افراد قرار می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، توئیتر اعلام کرده که قابلیت Unmentioning (خروج از مکالمات) به صورت گسترده در دسترس همه کاربران قرار گرفته است؛ با استفاده از این قابلیت می‌توان از مکالماتی که آیدی توئیتر فرد در آن‌ها منشن شده است خارج شد. مکالماتی از این قبیل ممکن است گاهی اوقات صفحه نوتیفیکیشن را بیش از حد شلوغ کنند.

تقریباً دو ماه پیش قابلیت Unmentioning به صورت محدود به برخی کاربران ارائه شد، اما اکنون برای همه قابل دسترس است. با استفاده از این قابلیت، نام کاربری شما از مکالمه خارج می‌شود و افراد حاضر در آن مکالمه دیگر نمی‌توانند شما را منشن کنند. به منظور خروج از مکالمات، باید توئیتی که در آن منشن شده‌اید را باز کنید، سپس روی سه نقطه موجود در بالا سمت راست کلیک کنید. منویی باز می‌شود که باید گزینه Leave this Conversation را انتخاب کنید.

با وجود عقب‌نشینی ایلان‌ماسک از تصاحب توئیتر، توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی همچنان در حال بهبود تجربه کاربری هستند. توئیتر در حال آزمایش قابلیت هم‌نویسی توئیت توسط دو حساب کاربر است و به زودی میزبان قابلیت Notes می‌شود تا کاربران بتوانند توئیت‌های طولانی بنویسند.

کد خبر 587732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.