۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
انتقال آب به دره گردوی اراک

معاون خدمات شهری شهردار اراک گفت: تامین زیرساخت‌ها به منظور توسعه فضای سبز شهری و استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز از جمله مهم‌ترین اولویت‌های این معاونت در سال ۱۴۰۱ است که در این راستا انتقال آب به دره گردو و کوی مستوفی برای اجرای پروژه‌های تفریحی و گردشگری انجام خواهد شد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه چند سالی است به پارک‌ها و فضای سبز شهری اراک به طور جدی رسیدگی نشده است، شهرداری در نظر دارد فضای پارک‌های شهر را از حالت یکنواخت خارج کند؛ از این رو در حال عقد قرارداد برای بازطراحی پارک‌های سطح شهر هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری اراک در کنار ایجاد فضاهای جدید، در صدد ایجاد پارک‌های موضوعی است، افزود: اجرای نقاشی‌های دیواری برای زیباسازی شهر، ساماندهی کودکان کار و جمع‌آوری کارتن‌خواب‌های شهر نیز از دیگر اقداماتی است که در سال جدید در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهردار اراک خاطرنشان کرد: در حال انعقاد قرارداد برای اجرای طرح تفکیک زباله‌های شهری از مبدا نیز هستیم و امیدواریم طی سه سال آینده فرهنگ‌سازی در این زمینه به طور کامل انجام شود تا از این طریق با کاهش زباله‌های قابل بازیافت، زباله‌گردی در شهر نیز کاهش پیدا کند.

کد خبر 565724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.