اسکان ۷۲هزار نفر مسافر شب‌خواب در اصفهان/استفاده از ظرفیت ۱۶ ورزشگاه

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان از افزایش ۲۰درصدی آمار پذیرش مسافر در این کلان‌شهر در شب گذشته نسبت به شامگاه دوم فرودین‌ماه خبر داد و گفت: شب گذشته (شامگاه سوم فروردین‌ماه) ۷۲هزار نفر مسافر شب‌خواب در شهر اصفهان اسکان داده شدند.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شامگاه سوم فروردین‌ماه نیز همچون شب‌های گذشته اسکان مسافران نوروزی در اصفهان با موفقیت انجام شد، اظهار کرد: شب گذشته با تکمیل ظرفیت هتل‌ها و میهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، منازل استیجاری، خوابگاه‌های دانشجویی و باغ فدک، از ظرفیت ۱۶ ورزشگاه سرپوشیده نیز برای اسکان مسافران نوروزی استفاده کردیم.

وی تاکید کرد: در هر یک از ورزشگاه‌های سرپوشیده، نماینده سازمان آتش‌نشانی حضور دارد و نظارت کافی بر ایمنی و رعایت فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه شب گذشته (شامگاه سوم فروردین‌ماه) ۱۶ ورزشگاه و مرکز اقامتی موقت برای اسکان مسافران نوروزی مورد استفاده قرار گرفت، ادامه داد: شب گذشته با توجه به افزایش آمار ورود مسافران به اصفهان، سالن محل قدیمی نمایشگاه بین‌المللی واقع در پل شهرستان نیز برای اسکان مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: برای اسکان مسافران نوروزی، اولویت‌بندی‌های لازم با رویکرد استفاده از ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی انجام شده است؛ به‌طوری‌که به ترتیب برای اسکان در هتل‌ها و میهمان‌پذیرها، مدارس دولتی آموزش و پرورش، منازل استیجاری شهروندان، خوابگاه‌های دانشجویی و مدارس غیرانتفاعی و در نهایت کمپ گردشگری باغ فدک به مسافران معرفی می‌شود.

کد خبر 563606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.