به گزارش ایمنا، علی قاسمزاده در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، در جریان اقدامات انجام شده این حوزه قرار گرفت و ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای فعالیتها و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان، بر پیگیری مطالبات مردم از مناطق و سازمانهای مختلف تا حصول نتیجه، تاکید کرد.
وی با بیان اینکه ۱۳۷ بهترین مسیر و راه ارتباطی شهروندان با شهرداری اصفهان است، افزود: کارکنان این مرکز هر روز میتوانند بازخورد دهند که نبض جامعه نسبت به شهرداری چه وضعیتی دارد، آرام یا مضطرب است و مثلاً نگرانی دارد یا دچار عصبانیت است، لذا باید در این حوزه سرمایهگذاری شود؛ از هر امکانی که این مرکز را ارتقا دهد استقبال میکنم و امیدوارم که از این مسیر بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.
شهردار اصفهان ادامه داد: نقش کارکنان و کارشناسان مرکز ۱۳۷ بسیار مهم است، زیرا نخستین کسی که میتواند به مردم آرامش و یا اضطراب بدهد، کارکنان این مرکز هستند و لحن و نوع مواجهه آنها با موضوعات از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است.
وی خطاب به کارکنان مرکز ۱۳۷، تاکید کرد: نقطه آغاز ایجاد آرامش در شهر در مواجهه با شهروندان شما هستید و با توجه به اینکه شعار این دوره از مدیریت شهری "اصفهان من، شهر زندگی" است، باید توجه داشته باشید در شهر زندگی، آرامش بسیار مؤثر است و مردم باید در آرامش و به دور از استرس و نگرانی باشند تا شهر، شرایط مساعدی داشته باشد.
قاسمزاده اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و حضور گردشگران در شهر اصفهان، گرامیداشت و تکریم گردشگران نوروزی در هنگام تماس با سامانه ۱۳۷ اهمیت زیادی دارد.
نظر شما