سامانه ۱۳۷، بهترین مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداری

شهردار اصفهان گفت: سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ نبض جامعه را نسبت به شهرداری به‌صورت روزانه رصد می‌کند و آرام یا مضطرب‌بودن و احساساتی نظیر نگرانی یا عصبانیت شهروندان را گزارش می‌دهد.

به گزارش ایمنا، علی قاسم‌زاده در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، در جریان اقدامات انجام شده این حوزه قرار گرفت و ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای فعالیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، بر پیگیری مطالبات مردم از مناطق و سازمان‌های مختلف تا حصول نتیجه، تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ۱۳۷ بهترین مسیر و راه ارتباطی شهروندان با شهرداری اصفهان است، افزود: کارکنان این مرکز هر روز می‌توانند بازخورد دهند که نبض جامعه نسبت به شهرداری چه وضعیتی دارد، آرام یا مضطرب است و مثلاً نگرانی دارد یا دچار عصبانیت است، لذا باید در این حوزه سرمایه‌گذاری شود؛ از هر امکانی که این مرکز را ارتقا دهد استقبال می‌کنم و امیدوارم که از این مسیر بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: نقش کارکنان و کارشناسان مرکز ۱۳۷ بسیار مهم است، زیرا نخستین کسی که می‌تواند به مردم آرامش و یا اضطراب بدهد، کارکنان این مرکز هستند و لحن و نوع مواجهه آنها با موضوعات از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خطاب به کارکنان مرکز ۱۳۷، تاکید کرد: نقطه آغاز ایجاد آرامش در شهر در مواجهه با شهروندان شما هستید و با توجه به اینکه شعار این دوره از مدیریت شهری "اصفهان من، شهر زندگی" است، باید توجه داشته باشید در شهر زندگی، آرامش بسیار مؤثر است و مردم باید در آرامش و به دور از استرس و نگرانی باشند تا شهر، شرایط مساعدی داشته باشد.

قاسم‌زاده اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و حضور گردشگران در شهر اصفهان، گرامیداشت و تکریم گردشگران نوروزی در هنگام تماس با سامانه ۱۳۷ اهمیت زیادی دارد.

کد خبر 562300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.