مشکین دشت فاقد چارت سازمانی فرهنگی ورزشی است/ تدوین تقویم ورزشی

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت با اشاره به اینکه این شهرداری فاقد چارت سازمانی فرهنگی ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد کریم پور در آئین تقدیر از قهرمانان ورزشی مشکین دشت که عصر سه شنبه در مجتمع فرهنگی ورزشی دشت بهشت برگزار شد، با بیان اینکه جامعه امروز به طراوت و نشاط اجتماعی نیازمند است، اظهار کرد: بالاترین آسیب کرونا، آسیب به جامعه ورزشکاران بود چراکه بسیاری از اماکن ورزشی را به تعطیلی کشاند.

وی افزود: در پی تعطیلی اماکن ورزشی درآمد مربیان ورزشی نیز کاهش یافت و حتی قطع شد در حالی که هیچ حمایتی از این قشر نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری این شهر تقدیر از قهرمانان ورزشی در راستای توسعه فرهنگ ورزش دوستی است، عنوان کرد: در صدد هستیم هرساله مراسمی را به این امر ترتیب دهیم.

وی با بیان اینکه مراسم امروز تقدیری از تمام قهرمانان ورزشی شهر مشکین دشت است، بیان کرد: در نظر داریم در سال‌های آتی کارگروهی تشکیل دهیم و این تقدیرها را بر مبنای قهرمانی‌ها انجام دهیم.

کریم پور با بیان اینکه مدیریت شهری مشکین دشت فاقد اداره ورزش و جوانان و چارت سازمانی است، تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری مشکین دشت در این دوره از شورای شهر ایجاد یک چارت سازمانی برای فرهنگ و ورزش است. همچنین در صدد هستیم نمایندگی ورزش و جوانان بخش مشکین دشت را هر چه سریع‌تر راه اندازی کنیم تا این شهر نیز دارای ساختار فرهنگی باشد و شاهد تزریق بودجه‌هایی برای حوزه مشکین دشت باشیم.

به گفته وی کارگروه ورزشی مشکین دشت متشکل از ۵ نفر از ورزشکاران این شهر است که در یک انتخابات منصفانه، انتخاب شدند و به زودی دفتر این کارگروه افتتاح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت از تدوین تقویم ورزشی این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شورای اسلامی شهر مشکین دشت احداث یک دهکده ورزشی در این شهر است.

کد خبر 557374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.