تلاش بیلی مارکوس برای پرداخت پاداش با دوج‌کوین در توییتر

بیلی مارکوس (Billy Markus) یکی از بنیان‌گذاران دوج‌کوین، توجه خود را به یک طومار درخواستی جدید (Change.org) جلب کرده است که به کاربران توئیتر اجازه می‌دهد پست‌هایی را با دریافت پاداش در قالب محبوب‌ترین رمزارز میم ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «مارکوس» دوج را به عنوان رمزارز اصلی برای انعام اینترنت توصیف کرد. به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۴ جامعه دوج‌کوین مقدار بودجه لازم را جمع‌آوری کرد تا به تیم باب سورتمه جامائیکا اجازه دهد در بازی‌های المپیک زمستانی شرکت کند. طومار مارکوس می‌گوید که دوج‌کوین کمترین کارمزد تراکنش را در بین رمزارزهای مطرح دارد که آن را برای ارسال پاداش مناسب می‌کند.

تلاش بیلی مارکوس برای پرداخت پاداش با دوج کوین در توییتر

توئیتر ویژگی (Tip Jar) خود را راه اندازی کرد که امکان ارسال پول برای سایر کاربران پلتفرم را فراهم می‌کند. این ویژگی به عنوان راهی برای حمایت از سازندگان محتوا اعلام شده است. در اصل، تنها راه‌حل‌های پرداخت سنتی مانند PayPal، Venmo و Block's Cash App در میان گزینه‌های موجود بودند. در اواخر سپتامبر، توئیتر پشتیبانی از بیت کوین را نیز فعال کرد و امکان ارسال پاداش از طریق شبکه لایتنینگ را فراهم کرده است.

پس از انتشار تصاویر نمایه شش ضلعی برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پلتفرم محبوب رسانه‌های اجتماعی نیز پاداش در قالب اتریوم را در اوایل این هفته اضافه کرده است. مارکوس مصمم است که توئیتر را قادر به پشتیبانی از میم کوین برتر کند. او وعده داد که حداقل یک توئیت در مورد آن به صورت روزانه منتشر کند.

کد خبر 556612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.