روزنامه‌های ورزشی ۱۹ آبان؛ حذف فغانی از داوران بین المللی

علیرضا فغانی که در سال‌های اخیر تنها نماینده ایران به عنوان داور در مسابقات بین‌المللی بود از لیست داوران بین‌المللی برای قضاوت جام جهانی قطر کنار گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –دوشنبه ۱۹ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "کاش دو سال زودتر به اروپا می‌آمدم" به گفته‌های علیرضا بیرانوند دروازبان ایرانی آنتورپ بلژیک پرداخت، تیمی که بیرانوند هنوز در آ مثل دوران خود در پرسپولیس خود را نشان نداده است.

"گل" با عنوان"ایمان سلیمی قرضی پرسپولیسی می‌شود" مدعی شد مدافع مورد نظر یحیی گل محمدی برای تقویت خط دفاعی سرخ‌پوشان با قراردادی قرضی به پرسپولیس اضافه می‌شود، این در حالی است که این روزنامه در شماره روز گذشته خود از احتمال انتقال رضا شکاری به پرسپولیس خبر داد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "گل محمدی منتظر جواب گوچی" مدعی شد بعد از قوت گرفتن احتمال اجرای کامل محرومیت عیسی آل کثیر یحیی گل محمدی به دنبال عقد قرارداد با رضا قوچان نژاد است، البته که این بازیکن در گذشته نیز در بازه‌های زمانی مختلف گزینه تیم‌های لیگ برتری مختلف بوده ولی هیچوقت در ایران بازی نکرده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "غیبت عجیب ستاره‌ها" به بررسی لیست دراگان اسکوچیچ برای رقابت دوستانه با تیم ملی بوسنی پرداخت، لیستی که سرشار از تعجب و غیبت ستاره‌های با تجربه تیم ملی بود.

"ایران ورزشی" با عنوان"حذف فغانی از لیست بین‌المللی" به حذف ناگهانی و بدون توضیح داور ایرانی ساکن استرالیا از لیست شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت، اتفاقی که اگر نهایی شود ایران هیچ نماینده داوری در جام جهانی پیش رو ندارد.

"شوت" با عنوان "آدرس غلط به هواداران ندهید" به اظهارات وینفرد شفر سرمربی با تجربه و سابق استقلال پرداخت، کسی که مدعی است هرگز درخواست پول ساشا شفر را برای نزدن نامه به فیفا نکرده و این ادعا را دروغ دانست.

" پرسپولیس" با عنوان"هشدار برای پرسپولیس ۱۴۰۰" به اشتباهات پرتعداد داوری در هفته اول مسابقات لیگ برتر پرداخت، اشتباهاتی که البته در این هفته گریبان پرسپولیس را نگرفت و گویا این هشدار بیش از پرسپولیس برای تیم‌های غیر پایتخت نشین است.

"صدای سپاهان" با عنوان "همیشه شروع فصل برای تیم‌های مدعی سخت است" به اظهارات محمد علی احمدی پرداخت، کسی که با وجود شکست سپاهان در هفته اول لیگ برتر این تیم را جزو مدعی اصلی قهرمانی قلمداد می‌کند.

کد خبر 454288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.