وضعیت مشکوک به حمله تروریستی، ایرفلوت را کنسل کرد

در پی انتشار خبری مبنی بر احتمال وقوع یک حمله تروریستی در سوپر مسابقات ایروفلوت روسیه، بازی‌ها متوقف شد و تمامی بازیکنان به بیرون از محل برگزاری بازی‌ها هدایت شدند.

به گزارشایمنا و به نقل از سایت آچمز، دور نخست جدول A سوپر مسابقات ایروفلوت روسیه سه‌شنبه -۳۰ بهمن ماه- با حضور ملی‌پوشان ایرانی (پرهام مقصودلو، علیرضا فیروزجا، امیررضا پوررمضانعلی، آرش طاهباز، احسان قائم مقامی، پویا ایدنی و محمدامین طباطبائی) آغاز شد که به دلیل وضعیت مشکوک به جمله تروریستی، متوقف شد؛ خوشبختانه حال اعضای تیم ملی خوب است البته در این‌باره هنوز اظهار نظری رسمی نشده است.

در پی توقف بازی‌های روز سه‌شنبه، پس از بحث و بررسی‌ها توسط تصمیم‌گیران، این بازی‌ها لغو شد و روز گذشته (چهارشنبه) مجددا برگزار شد.

با توجه به لغو بازی‌ها، به منظور اینکه بازی‌ها، مطابق با برنامه زمانی از پیش تعیین شده باشد تصمیم بر این شد که مانند جدول B این مسابقات دو دور در یک روز برگزار شود؛ برهمین اساس دور چهارم و پنجم جدول A بیست و سوم فوریه (چهارم اسفند ماه) و دور چهارم و پنجم جدول B مسابقات، بیست و چهارم فوریه (پنجم اسفندماه) برگزار می‌شود.

در دور نخست جدول A  مسابقات ایروفلوت مسکو، آرش طاهباز، پوریا ایدنی، محمد امین طباطبائی و احسان قائم مقامی مساوی و امیررضا پوررمضانعلی و پرهام مقصودلو بازی را به حریفان خود واگذار کردند؛ علیرضا فیروزجا نیز تنها پیروزی را برای ایران به ثبت رساند.

فیروزجا با این پیروزی به لایو ریتینگ ۲۶۶۰ دست یافت و در جایگاه نود و یکم لیست برترین شطرنج بازان جهان قرار گرفت.

دور دوم این مسابقات پنجشنبه -دوم اسفند ماه- از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار شد.

کد خبر 368307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.