برقراری ۴ هزار تماس از سوی شهروندان با مرکز ۱۳۷

در هفته گذشته شهروندان اصفهانی چهار هزار و ۳۶۸مرتبه با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس برقرار کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۳۶۸مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده یک هزار و ۶۸۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۲ درصد، ۲۷۰ تماس معاونت عمران معادل هفت درصد و ۶۸ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۹۲۰ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز و جمع‌آوری لاشه حیوانات به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

از مجموع تماس‌های شهروندان ۴۶۰ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز و مزاحمت سگ های ولگرد از آن به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۸۵ درصدی تماس گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، دو هزار و ۸۰۹ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۷۵۱ مورد مشاوره از جمله اطلاعات مربوط به مزایده های شهرداری، نحوه پرداخت عوارض و شماره مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 368094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.