اقتدار سپاهان در میدان

تیم والیبال سپاهان در هفته نهم لیگ دست یک توانست سربلند از زمین بیرون آید.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته یک والیبال آقایان به هفته ماقبل پایانی رسید و از ساعت ۱۶ امروز –پنجشنبه ۲۷ دی ماه- هشت بازی در چهار گروه برگزار شد.

گروه یک

توپکا بابلسر موفق شد در این هفته از مسابقات در یک دیدار نزدیک حریف خود، ژلانو آق قلا را شکست دهد. توپکایی‌ها در سِت‌های اول و سوم برنده بودند و ژلانو نیز در ستِ‌های دوم و چهارم برنده شد تا برنده این مسابقه در سِت پنجم مشخص شود؛ سِت پنجم مسابقه با نتیجه ۱۹ بر ۱۷ به سود توپکا به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه نیز شهروند نکا نیز موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود میلادنور رامسر را شکست دهد؛ نکایی‌ها در این دیدار تنها در سِت سوم شکست خوردند.

گروه دوم

شهدای رامسر در دیدار با افق قم هر چند در سِت اول با شکست زمین را ترک کرد اما در سِت‌های بعدی برنده بود تا به این ترتیب با نتیجه سه بر یک برنده این دیدار جذاب باشد.

ملوان نداجا با نتیجه سه بر دو و در پایان یک ماراتن جذاب و زیبا که برنده مسابقه را در سِت پنجم معرفی کرد، به پیروزی رسید تا شهرداری کرج با وجود پیروزی در دو سِت، بازنده مسابقه باشد.

گروه سوم

سپاهان اصفهان در دیدار با نماینده مهاباد موفق شد حریف خود را به راحتی شکست دهد و در سه سِت متوالی با پیروزی از زمین خارج شد تا در هر سه سِت پیروز باشد.

در دیگر دیدار این گروه، شهرداری قزوین موفق شد با پیروزی در ست های اول، سوم و چهارم برنده مسابقه در دیدار با کاشی کاژه کرمانشاه باشد.

گروه چهارم

در دیدار جذاب هفته لاستیک بارز کرمان موفق شد مرزداران غیور سیستان و بلوچستان را شکست دهد؛ این دیدار جذاب که در پایان چهار سِت به تساوی رسیده بود، در سِت پنجم با برتری لاستیک بارز همراه شد تا نماینده کرمان برنده باشد.

شهداب یزد در دیدار با خاتم جوان اردکان موفق شد با پیروزی در هر سه سِت مسابقه، با برد زمین مسابقه را در دیداری که میزبان بود ترک کند.

کد خبر 364906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.