عسگری: همایش خوبی در طی دو روز برگزار شد

رییس سازمان نظام مهندسی اصفهان گفت:همایش ملی ساختمان پایدار و انرژی طی دو روز به خوبی برگزار شد که در آن ۱۲۰ مقاله به همایش رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عسگری رییس سازمان نظام مهندسی اصفهان در مراسم اختتامیه همایش ملی ساختمان پایدار و انرژی گفت: همایش خوبی در طی دو روز برگزار شد و وظیفه ملی ما در قسمت کوچکی از سازمان انجام شد.

غلامحسین عسگری با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در این همایش خاطرنشان کرد: ۳۴۴ نفر از طریق سایت و ۱۳۱ نفر از راه های دیگردر این همایش ثبت نام کرده بودند که در این بین ۴۲ نفر دوره های مجازی را گذراندند و سه نفر از استان های دیگر مهمان همایش بودند و چهار نفر متخصص هم در خدمتشان بودیم.

وی افزود: ۷۵ نفر از هیئت مدیره و شورای مرکزی سایر استان ها در این همیاش شرکت کردند و در طول برگزاری همایش ۲۰ کارگاه برگزار شد و ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه رسیده است که از این میزان ۸۵ مقاله پذیرش شده که ۶۵ مقاله آن  به صورت پوستری ارائه شده و ۲۰ تا هم به صورت شفاهی پذیرفته شدهاند.

عسگری یادآورشد: موضوع صرفه جویی انرژی و بهره وری بسیار موضوع حائز اهمیت و قابل تاملی است چرا که این روزها به شدت داریم از منابع تمام شدنی استفاده می کنیم و هیچ صرفه جویی در این زمینه نداریم.

رییس سازمان نظام مهندسی اصفهان  در پایان گفت:۲۱ ارگان در اصفهان در این زمینه به ما کمک کردند.

کد خبر 364896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.