۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
قفل ترافیک در بزرگراه چمران

حجم انبوه خودروها در مسیر غرب به شرق بزرگراه چمران باعث قفل ترافیک در این بزرگراه شده، در این مسیر تصادف دو دستگاه خودرو سواری در افزایش ترافیک بی‌تأثیر نبوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، یک‌شنبه ساعت ۱۹- شمال پل فردوسی تا تقاطع پاسداران و کمال اسماعیل حجم زیادی از خودروها درگیر ترافیک شده‌اند، اما جنوب پل فلزی در سمت خیابان حکیم نظامی مشکلی در رفت وآمد خودروها دیده نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، در معابر متصل به میدان بزرگمهر به خصوص خیابان‌های سلمان و آبشار ترافیک نیمه سنگین است، رفت و آمد خودروها در خیابان جی مسیر منتهی به میدان احمدآباد به آرامی صورت می‌گیرد.

اگر قصد عبور از مسیر میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا را دارید، پیشنهاد می‌شود از این تصمیم منصرف شوید چرا که در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد.

ترافیک در میدان امام حسین(ع)  و خیابان‌های اطراف آن به ویژه خیابان باغ گلدسته نیز سرسام‌آور است، در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید ردانی پور همچنین در بزرگراه شهید اردستانی رفت وآمد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد.

ترافیک درخیابان عبدالرزاق به دلیل تخلفات پارک دوبل خودروها قفل شده است، گویا برای بسیاری از رانندگان پارک دوبل تخلف به شمار نمی‌رود.

ترافیک در مسیر شرق به غرب بلوار آیینه خانه حدفاصل خواجو به سمت سی و سه پل نیز سنگین دیده می‌شود، همچنین جنوب پل فلزی در سمت خیابان حکیم نظامی رفت وآمد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

در مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب روگذر خیابان امام خمینی ترافیک چندانی دیده نمی شود، اما وضعیت ترافیک در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی تعریف چندانی ندارد، این بزرگراه در بیشتر ساعات روز از خیابان‌های شهر شلوغ‌تر است.

کد خبر 361642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.