۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
فاتحی: قطعی برق مترو جزئی بود

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: قطعی برق مترو در هفته گذشته یک اتفاق نادر بود که به طور ناگهانی برق بخشی از خط یک مترو به دلیل نقص یکی از پست‌های شرکت برق، قطع شد.

علیرضا فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته یکی از رام‌های خط یک مترو اصفهان به دلیل قطعی یکی از پست‌های برق، مسافرگیری نکرد و از مدار سرویس‌دهی به شهروندان خارج شد؛ البته بلافاصله پس از قطعی برق مسافران در ایستگاه‌ها پیاده شدند و خوشبختانه پس از گذشت چند دقیقه مشکل رفع شد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با بیان اینکه روشنایی ایستگاه‌های قطار شهری به برق اضطراری مجهز است، خاطرنشان کرد: قطعی برق به صورت جزئی بود و تنها بخشی از سیستم قطار شهری دچار خاموشی شده بود که با اقدام به موقع مشکل رفع و برای حرکت واگن‌ها مشکلی به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خط یک مترو از ایستگاه پاسداران در خیابان امام خمینی(ره) تا ایستگاه صفه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱:۳۰ به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند، ادامه داد: در حال حاضر روزانه حدود ۶۵ هزار مسافر، سفرهای درون شهری خود را با استفاده از مترو به عنوان وسیله‌ای پاک، ارزان و ایمن انجام می‌دهند.

فاتحی با بیان اینکه امسال قیمت بلیت مترو از ایستگاه قدس در خیابان امام خمینی تا ایستگاه دفاع مقدس در پایانه صفه ۷۰۰ تومان است، افزود: بیش از ۲۰ کیلومتر سفر با مترو اصفهان با هزینه ۷۰۰ تومان، عامل مهمی برای تشویق مردم برای سفر با این وسیله است.

کد خبر 361555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.