رشته سه گانه سنگین، تجهیزات محور و هزینه بر است

دبیر فدراسیون سه گانه گفت: رشته سه گانه رشته سنگین،تجهیزات محور و هزینه بر است و شاید این موارد دلیل بر عدم استقبال خانواده ها از این رشته باشد .‌ مسابقات این رشته مفرح، جذاب و در عین حال بسیار سخت است و همانطور که به آن آیرومن گفته می شود مشخص است که با یک رشته ترکیبی روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی رضا صفری در مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه استان اصفهان اظهار کرد: طبق گفته دوستان جمعیت ورزشکاران در رشته سه گانه از لحاظ کمی در استان شاید چشم گیر نباشد ولی خوشبختانه کیفیت کار بالایی را شاهد هستیم. استان اصفهان از بدو تشکیل فدراسیون از استان های فعال و برتر در رشته سه گانه بوده، از سال هشتاد و پنج تا کنون هیئت سه گانه استان اصفهان جز هیئت های برتر این فدراسیون بود و همیشه توانسته ورزشکارانی را به تیم های ملی تزریق کند.

وی افزود: با توجه با اینکه فدراسیون سه گانه جمعیت آماری بالایی در بخش قهرمانی ندارد هیئت استان اصفهان جز استان های برتر فدراسیون سه گانه از لحاظ آماری در بخش قهرمانی است. از سال هشتاد و هشت که تمام فعالیت های استان ها بصورت بررسی سالیانه مورد تفحص قرار گرفته است خوشبختانه استان اصفهان توانسته سه بار در مجموع ارزیابی های انجام شده عنوان برتر را در بین هیئت های سه گانه کسب کند و این عناونین از بین سی و دو هیئت به راحتی قابل کسب نیست.

دبیر فدراسیون سه گانه تصریح کرد: به دلیل رتبه خوب هیئت سه گانه استان اصفهان در بین مابقی هیئت ها انتظارات زیادی از رییس این هیئت می رود و کار رییس هیئت آسان نخواهد بود. درصورتی که نتوانند مثل قدیم پیش بروند و آن رتبه قبلی را در طول سال حفظ کنند مشخص می شود که هیئت نزول کرده و اگر بخواهند آن روند را ادامه دهند تلاشی مضاعف را می‌طلبد.

صفری تاکید کرد: مطمئن هستم با شناختی که از محمد شرفا دارم و مسائلی که مطرح کردند روند هیئت سه گانه روند رو به رشدی خواهد بود. تنها خواهش من از فرد منتخب مجمع، استفاده از خرد جمعی و تجربیات سایر افراد و حتی آنهایی است که در حال حاضر با هیئت همکاری ندارند. رشته سه گانه سنگین، تجهیزات محور و هزینه بر است و شاید این دلیل بر عدم استقبال خانواده ها از این رشته باشد. مسابقات این رشته مفرح، جذاب و در عین حال بسیار سخت است و همانطور که به آن "آیرومن" گفته می شود مشخص است که با یک رشته ترکیبی روبرو هستیم. سه رشته مورد استفاده در سه گانه هرکدام خود به تنهایی جز رشته های مادر است پس بنابراین کار سخت است اما من مطمئن هستم با درایت شرفا و پشتیبانی های سلطان حسینی این راه سخت به راحتی طی خواهد شد.

وی اضافه کرد : هیئت استان نباید خود را به بودجه جزئی که از سوی فدراسیون و یا اداره کل در اختیارشان قرار می گیرد؛ محدود کند. به قول معروف ماهی گیری را باید یاد داد و دوستان بایستی ماهی گیر باشند؛ بنابراین بایستی تلاش کنند تا منابع مالی را جذب کنند. در جلسات بعدی با رییس هیئت در این رابطه هم فکری خواهیم کرد، پشتبانی تمام قد از هیئت هایی که فعال هستند در برنامه فدراسیون قرار دارد و این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 360334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.