لزوم کشف استعدادهای گردشگری در صفه

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به اهمیت حفظ فضای سبز در کوه صفه، گفت: تصمیمات جدیدی برای تامین منابع آبی فضای سبز کوه صفه در نظر گرفته شده تا در مواقع بحرانی و کم آبی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، حسین امیری صبح امروز در بازید از پارک کوهستانی صفه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این مجموعه اظهارکرد: به دلیل استعدادهای خاص و موقعیت مکانی، کوه صفه مورد توجه مردم و به خصوص ورزش دوستان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه کارکرد اصلی پارک کوهستانی صفه بیشتر طبیعت گردی و توریسم ورزشی است، گفت: تقویت زمینه‌های گردشگری و ورزشی در مجموعه باید بیشتر از قبل در دستور کار قرار بگیرد و البته باید در کنار آن، به کشف استعدادهای گردشگری در پارک کوهستانی صفه پرداخت.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با تاکید بر ایجاد فضایی مناسب برای دعوت شهروندان به استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و ورزشی موجود در کوه صفه، تصریح کرد: شرایط جامعه و سلامت مردم معمولا نگران کننده است و ظرفیت های ورزشی کوه صفه به خصوص کوه‌پیمایی و دوچرخه‌سواری می‌تواند به کاهش بیماری‌ها و افزایش سلامت و قوای جسمانی شهروندان کمک کند.

امیری گفت: در گذشته و در دوره‌های مدیریتی مختلف کارهای خوبی در مجموعه صفه انجام شده و اکنون به عنوان یک محور تفریحی و گردشگری مناسب معرفی شده که در استان و کشور، کوه صفه را زبانزد کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ فضای سبز صفه با توجه به تاثیرات گسترده بر محیط زیست و همچنین زیبایی‌های آن اظهارکرد: تصمیمات جدیدی برای تامین منابع آبی فضای سبز کوه صفه در نظر گرفته شده تا در مواقع بحرانی و کم‌آبی مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 359658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.