نوروز فرصت تکمیل ایستگاه های نیمه تمام مترو

شهردار اصفهان گفت: تا پایان سال جاری بر اساس قولی که به شهروندان دادیم، قطار شهری به ایستگاه صفه خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در جلسه هیئت مدیره سازمان قطارشهری اصفهان اظهارکرد: با تلاش مدیران و کارکنان سازمان قطار شهری توانستیم به قول خود پیرامون تکمیل خط یک مترو عمل کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم که بهره‌برداری از ایستگاه‌های قطارشهری اصفهان به سرعت و با نهایت کیفیت انجام شود و دسترسی‌های مورد نیاز مردم نیز در اختیار آنها قرار گیرد.

شهردار اصفهان ادامه داد: نوروز، زمان مناسبی برای تکمیل بخش‌های باقیمانده ایستگاه‌ها و ‌محوطه‌سازی‌ها به‌شمار می‌رود و باید در این زمینه نیز اقدام جدی صورت گیرد.

 خطوط مترو بدون حمایت های مالی به سرانجام نمی رسد 

همچنین جواد شعرباف، مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: تکمیل ایستگاههای مترو با اراده خوبی که در مدیریت شهری در وجود دارد، به سرعت در دست اجرا است.

وی اظهار امیدواری کرد: به جز خط یک، با رفع دغدغه‌های مالی، خطوط دیگر نیز با قوت و قدرت پیش رود.

مشاور عالی شهردار اصفهان تاکید کرد: بارها گفته‌ام که خطوط مترو بدون حمایت مالی به سرانجام نمی‌رسد و امیدوار هستم مدیران شهری و استانی در این خصوص حرکت‌های مناسبی صورت دهند.

 حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان

واعظی‌فر، مجری خط دو قطارشهری اصفهان گفت: در حال حاضر دستگاه TBM  برای حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان در شهرک امام حسین(ع) آماده به‌کار و با نصب تیغه برش، آماده فعالیت است.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است ایستگاه‌های خط دو به صورت حفاری از زیر انجام شود، زمان‌بندی به گونه‌ای باشد که ایستگاه‌ها قبل از رسیدن TBM ساخته شود.

مجری خط دو قطار شهری اصفهان ادامه داد: در حال حاضر تنها دغدغه خط دو، مسائل مالی است که امیدوارم مدیران به آن توجه داشته باشند.

کد خبر 339098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.