تجلیل از 24  معلم نمونه در گلپایگان

مدیر آموزش و پرورش گلپايگان گفت: به مناسبت هفته نکوداشت مقام معلم از 24 معلم نمونه شهرستانی و استانی تجلیل می شود.

حبيب الله جمالی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه همه ساله در هفته بزرگداشت مقام از معلمان برتر گلپایگان تجلیل می شود، اظهار داشت: نقش و جايگاه معلم در جامعه بر کسي پوشيده نيست و معلم نقش الگو و راهنما را در جامعه ايفا می‌کند.
وی با بیان اینکه امسال 20 معلم براساس امتیاز بندی به عنوان معلمان نمونه شهرستانی انتخاب شده اند، تاکيد کرد: اسامي 4 نفر از معلمان توانمند گلپايگان به عنوان معلمان نمونه به استان اصفهان معرفی شده اند.
جمالی با اشاره به برنامه های هفته نکوداشت معلم، تصریح کرد: دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی شهرستان، عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور جامعه فرهنگیان از جمله برنامه ها هفته معلم است.
مدیر‌آموزش و پرورش گلپايگان ادامه داد: اعضای اوليای مربيان در هفته بزرگداشت معلم با حضور در آموزشگاه‌ها از عوامل اجرايی مدرسه و آموزگاران تقدير به عمل می‌آورند.
جمالی همچنين از برگزاری برنامه ها و جشن های متنوع در هفته بزرگداشت معلم خبر داد، و افزود: به مناسبت هفته نکوداشت معلم مراسم تجلیل از معلمان روز 16 ارديبهشت ماه در تالار امور تربيتي برگزار می‌شود.
وی گفت: خانواده بزرگ آموزش و پرورش گلپايگان با سه هزار و 500 آموزگار بازنشسته و يک‌ هزار و 200فرهنگي شاغل يکي از قديمي‌ترين و با سابقه‌ترين اداره‌هاي آموزش و پرورش استان اصفهان است.
مدیر آموزش و پرورش گلپايگان اظهار کرد: در حال حاضر 14 هزار دانش‌آموز در 150 واحد آموزشي در سه دوره ابتدايي، متوسطه اول و متوسطه دوم به تحصيل مشغول هستند.
وی با بيان اينکه دانش‌آموزان فقط در مدارس دروس علمي و آموزشي کسب نمي‌کنند، تصريح کرد: تلاش همه معلمان و فرهنگيان اين است که دانش‌آموزان را با مهارت‌هاي زندگي آشنا کنند./
کد خبر 220654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.