طرح «نماد» تابستان امسال در قم اجرا می‌شود

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم گفت: طرح «نماد» یا نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان بعد از امتحانات تحصیلی در قم اجرایی می‌شود.

سعید کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: پر کردن اوقات فراغت و افزایش نشاط اجتماعی یکی از عوامل بسیار مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه امر به ورزش، امر به معروف است افزود: اجرای پروژه‌های زیرساختی در حوزه ورزش در بوستان‌های شهر قم سهم بسزایی در افزایش سرمایه‌های اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت و از طرفی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم افزایش و ارتقا آگاهی شهروندان با توجه به اهمیت اوقات و فراغت را رویکرد حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا بعد از امتحانات تحصیلی با گسترش طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) اقدامات مؤثری در این حوزه انجام دهیم.

کاویانی با اشاره به افتتاح مجموعه سایت‌های ورزشی بوستان خضر نبی (ع) به شهروندان خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی توسط کارگروه‌های حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با اداره کل ورزش و جوانان استان قم پیش بینی شده و اکنون در حال اجرا است.

کد خبر 755051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.