هیچ‌کس درختان چیتگر را قطع نمی‌کند/ بررسی جانمایی پسماند زباله

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ کس درختان چیتگر را قطع نمی‌کند، اما وقتی درختان خشک شود دیگر موضوع متفاوتی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت‌_ در حاشیه دویست‌وسی‌وهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز ضمن نطق پیش از دستور یکی از اعضای شورا، گزارش بازدید یکی از محلات ارائه خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه امروز شورای شهر دو نفر نماینده در معاملات مالی شهرداری انتخاب می‌شوند.

وی از تعیین بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری و مراکز سازمان فرهنگی و هنری در جلسه امروز شورای شهر خبر داد و افزود: تغییر نام معابر و قرائت دو گزارش حسابرسی از دیگر دستورات جلسه است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چیزی برای ساخت هتل‌ها به شورا ارسال نشده است، افزود: با توجه به کمبود هتل در تهران، با تاکید وزارت میراث فرهنگی باید هتل‌هایی در تهران ساخته شود، که در این زمینه شهرداری می‌تواند زمین ارائه دهد و یا مشارکتی کند.

چمران ادامه داد: البته در پارک‌های تهران هتل ساخته نمی‌شود، زیرا پارک جای هیچ فضایی جز مسجد، نمازخانه، کتابخانه و تأسیسات نیست.

وی با بیان اینکه هنوز طرح تراموا و تونل شهید متوسلیان به شورا ارسال نشده است که تصمیم بگیریم، افزود: مطالعات این دو طرح در بودجه سال جاری اعتبار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در دوره پیش موضوع تونل شهید متوسلیان بود، اما با توجه به اینکه منابع مالی زیادی نیاز دارد باید بخش خصوصی وارد عمل شود و لازم است فراخوان برای دعوت از بخش خصوصی منتشر شود.

چمران افزود: امیدواریم واگن‌های چینی بهمن به تهران وارد شود و من تا وقتی شیرینی این واگن‌ها را ندهم مطمئن نخواهم بود.

وی با بیان اینکه محل جدید تفکیک پسماند را نمی‌توان به قم منتقل کرد، زیرا شهر قم خود مشکل دارد، گفت: زمینی در جاده قم مکان‌یابی شده است، اما باید بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هیچ فردی درختان چیتگر را قطع نمی‌کند، افزود: وقتی درختان خشک شود موضوع آن با قطع عمدی متفاوت است، به‌نظر نمی‌رسد فردی درختی در بوستان چیتگر قطع کند.
 

کد خبر 754885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.