در دنیای بعد از عملیات وعده صادق به‌سر می‌بریم

سخنگوی دولت گفت: امروز در دنیای بعد از عملیات وعده صادق به‌سر می‌بریم و نوع نگاه و تحلیل ما نسبت به آینده متفاوت بوده، هست و خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی بعد از ظهر امروز _شنبه، بیست‌ونهم اردیبهشت_ در اختتامیه جام رسانه امید اظهار کرد: خوشحالم که امروز در جمع جهادگران جهاد تبیین حضور دارم، اگر امروز می‌بینیم که حوزه جنگ و تهاجم علیه استقلال، آزادی، انسان‌مداری، اخلاق‌مداری و دین‌مداری کشورمان در حوزه جنگ شناختی است، خط مقدم این جنگ شما جهادگران رسانه هستید.

وی افزود: در این راستا هم به جایگاه خود واقف باشید و هم در خور این اهمیت و حساسیت، دست به دست هم دهید

سخنگوی دولت با بیان اینکه ادبیات در خور این جنگ شناختی آنطور که باید و شاید تدوین نشده است، عنوان کرد: در موضوع ۸ سال دفاع مقدس آثار خوبی تولید شده اما سوال این است که به جهادگران جهاد تبیین در کجا پرداخته شده است؟ آیا در حوزه جنگ شناختی، از فرماندهان این حوزه، شخصی مورد حمله و مجروحیت قرار نگرفته است؟

بهادری جهرمی بیان کرد: عبارت تروریسم رسانه‌ای را می‌دانیم اما این امر بسیاری از مجاهدان این عرصه را نیز مورد ضربه قرار داده و کمتر به این امر توجه کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین ابزار در جنگ شناختی ایجاد سردرگمی و یاس است و در برابر این ایجاد ابهام، سوال و یاس اصلی‌ترین شاه‌کلید امیدآفرینی است و این امر در بیانیه گام دوم نیز عنوان شده است.

سخنگوی دولت اظهار کرد: روزی توان تولید سیم خاردار نیز نداشتیم اما امروز اقتدار دفاعی ما نه در محدوده مرزها بلکه کیلومترها فراتر توسعه پیدا کرده و این تفاوت ناامیدی با امیدواری است.

بهادری جهرمی با تاکید بر لزوم مرور موفقیت‌ها عنوان کرد: در ادامه باید سرعت حرکتمان را با دیگر کشورها مقایسه کنیم،

وی با اشاره به نقاط ضعف موجود گفت: به جز معصومان، انسان و جامعه انسانی وجود ندارد که نقطه ضعف نداشته باشد، در این راستا باید آسیب را شناسایی کرد و به‌دنبال درمان رفت یعنی توجه به نقطه ضعف از منظر ایجاد حرکت.

سخنگوی دولت مطرح کرد: امروز بعد از عملیات وعده صادق، سپاه دروغگوهای یزید که موانع ایجاد می‌کردند، نقش برآب شدند، امروز در دنیای بعد از عملیات وعده صادق به‌سر می‌بریم و نوع نگاه و تحلیل ما نسبت به آینده متفاوت بوده، هست و خواهد بود.

کد خبر 754691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.