انتشار تصویر قاضی قلابی برای شناسایی مالباختگان

رئیس کل دادگستری گلستان‌ از شناسایی و دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد و گفت: این متهم با معرفی خود به عناوینی مانند قاضی، بازرس قوه قضائیه، مدعی نفوذ در دستگاه قضائی و در مواردی کارشناس حفاظت و اطلاعات از مردم پول دریافت می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان‌، حیدر آسیابی از شناسایی و دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد و اظهار کرد: این متهم با معرفی خود به عناوینی مانند قاضی، بازرس قوه قضائیه، مدعی نفوذ در دستگاه قضائی و در مواردی کارشناس حفاظت و اطلاعات، به مردم وعده می‌داد که در ازای دریافت پول می‌تواند جریان پرونده در محاکم را به نفع آنان تغییر دهد.

وی بیان کرد: کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در کنترل تردد مراجعان به حوزه‌های قضائی استان، به رفت‌وآمدهای زیاد این فرد که دارای سوابق کلاهبرداری است، مشکوک شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان داد این فرد بدون اینکه پرونده‌ای در محاکم داشته باشد، در راهروی دادگاه‌ها پرسه می‌زند و با شناسایی طعمه‌های خود در فرصت مناسب با آنان ارتباط می‌گرفت و از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: این فرد هم اکنون بازداشت بوده و پرونده در حال رسیدگی است.

کد خبر 754655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.