پیش‌بینی ۱۰۵ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری قم

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه به این منطقه خبر داد و گفت: در راستای نیازهای شهروندان و منطقه، ۱۰۵ پروژه در سال جاری پیش‌بینی شده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: با توجه به نیازهای منطقه بودجه کل منطقه در سال جدید ۴۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این بودجه در راستای هزینه‌ها و پروژه‌های سطح منطقه پیش‌بینی شده است و برای اجرای پروژه‌های شاخص بودجه‌های مخصوص در مرکز اختصاص داده می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر اینکه پروژه‌های پیش‌بینی شده در سطح منطقه محله‌محور است، تصریح کرد: در سال جدید ۱۰۵ پروژه پیش‌بینی شده و مهم‌ترین ویژگی این پروژه‌ها محله‌محور بودن آن است.

رحیمی ادامه داد: سال گذشته بازدیدهای میدانی انجام شد و با درخواست معتمدین مساجد و شهروندان منطقه، ۱۰۵ پروژه برای سال جدید تعریف شد.

وی با اشاره به اینکه در کنار پروژه‌های محله‌محور، چندین پروژه کلان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: تملک بلوار شهید کبیری و احداث زیرگذر از جمله پروژه‌های ترافیکی است که عملیات اجرایی آن سال جاری آغاز می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر عملکرد منطقه پنج طی سال گذشته بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری در حوزه میدان، پروژه‌های ضروری چون تحقق و کنترل پروژه به استاندارد رسیده و بالای ۹۵ درصد نمره قبولی کسب کرده است.

رحیمی گفت: در حوزه شهری نیز تلاش‌هایی صورت گرفت تا نیازها و مطالبات شهروندان به صورت کوتاه‌مدت در اسرع وقت اجرا شود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پروژه‌های بلندمدت نیز پیش‌بینی شود.

کد خبر 754598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.