۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
پروژکتور جدید Epson چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پروژکتور Epson CH-TW5750 به سیستم‌عامل اندروید 11.0 مجهز شده است و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Epson به تازگی از پروژکتور جدید خود به نام CH-TW5750 رونمایی کرد، این محصول از فناوری 3LCD و C2FINE برای ارائه تصاویر باکیفیت و واضح بهره می‌برد؛ همچنین، دارای سه قطعه تراشه ماتریس فعال پلی‌سیلیکونی ۰.۶۱ اینچی است که به وضوح 1080p و روشنایی ۲۷۰۰ لومن دست می‌یابد، بنابراین تصاویر روشن و واضح را حتی در محیط‌های با نور کم تضمین می‌کند.

پروژکتور Epson CH-TW5750 به سیستم‌عامل اندروید ۱۱.۰ مجهز شده است و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد، این محصول دارای یک حالت خواب برای خاموش شدن خودکار است که در صورت استفاده نکردن از آن برای مدت طولانی، به صورت خودکار خاموش می‎‌شود.

طراحی پروژکتور یادشده شیک و مدرن است، کنترل از راه دور هوشمند آن نیز امکان ناوبری و عملکرد آسان را فراهم می‌کند و تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد؛ این محصول در حالت ECO دارای عمر طولانی منبع نور تا ۷۵۰۰ ساعت است، که به معنی تا شش سال و هفت ماه استفاده برای سه ساعت در روز است.

کد خبر 753416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.