ضرب‌الأجل دوهفته‌ای برای حل مشکلات فرهنگسرای ناصرآباد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت:‌ در جلسه اخیر این کمیسیون به موضوع تعیین تکلیف فرهنگسرای ناصرآباد و تعطیلی یک‌ساله آن پرداخته شد و مقرر شد تا ظرف ۲ هفته مشکلات این پروژه حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم الله‌یاری بعدازظهر امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در جلسه علنی شورا که با حضور سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات تلاشگران عرصه نظم، امنیت و تشکر از اجرای طرح نور در راستای عفاف و حجاب اظهار کرد: قطعاً در این طرح مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود: از این‌رو کمیسیون فرهنگی شورا این آمادگی را دارد که برای حمایت از تهیه اقلام فرهنگی از جمله چادر، روسری و سایر اقلام فرهنگی مساعدت‌هایی داشته باشد، بنابراین در یکی از جلسات کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین به این طرح خواهیم پرداخت و در راستای افزایش تعاملات و همکای‌های میان آماده همکاری‌های دوسویه هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از این جلسه در سخنانی با توجه به درخواست مردم شهر خواستار جرم‌انگاری ورود سگ به بوستان‌ها شد و گفت: در این راستا باید نصب تابلوهایی با عنوان ممنوعیت ورود سگ در دستور کار سازمان پارک‌ها قرار گیرد.

الله‌یاری همچنین بر لزوم احداث سرویس بهداشتی و یا ایجاد دسترسی به سرویس درون محوطه بیرونی آستان امامزاده‌حسین (ع) با توجه به حضور مسافران تأکید کرد و گفت: در جلسه اخیر این کمیسیون به موضوع تعیین تکلیف فرهنگ‌سرای ناصرآباد و تعطیلی یک‌ساله آن پرداخته شد و مقرر شد تا ظرف ۲ هفته مشکلات موجود در این پروژه حل و فصل شود.

وی ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌های رفاهی ورزشی برای کارکنان شهرداری و همچنین برگزاری برنامه تقدیر از مجموعه روابط عمومی‌های شورا و شهرداری قزوین به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از دیگر مواردی بود که در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار داشت و پیرامون آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

کد خبر 753303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.