معرفی 7 شرکت برتر فروش یو پی اس در اصفهان
یو پی اس اصفهان

در این مطلب 7 شرکت معتبر که در زمینه عرضه و فروش یو پی اس و انواع تجهیزات برق اضطراری در اصفهان مشغول به فعالیت هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

استان اصفهان از جمله قطب‌های صنعتی در کشور به شمار می‌رود و مراکز بزرگ صنعتی و خدماتی در این استان مشغول به فعالیت هستند. انواع تجهیزات برق اضطراری از جمله یو پی اس نقش مهمی در محافظت و حفظ تداوم عملکرد تجهیزات صنعتی و سایر دستگاه‌های ضروری در حوزه‌های مختلف کاری ایفا می‌کنند. خرید یو پی اس به صورت مستقیم در اصفهان باعث تسریع ارسال تجهیزات و تسهیل ارائه‌ی خدمات مناسب برای مشتریان می‌شود.

در این مطلب 7 شرکت معتبر که در زمینه عرضه و فروش یو پی اس و انواع تجهیزات برق اضطراری در اصفهان مشغول به فعالیت هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

شرکت مهرآذین بهراد

شرکت بهراد ( شرکت مهرآذین بهراد) با بیش از 3 دهه سابقه، در حوزه تجهیزات برق اضطراری مشغول به فعالیت هستند. در رزومه کاری این شرکت، انجام پروژه‌های متعدد همکاری با مراکز بزرگ پزشکی، کارخانجات فعال در زمینه صنعت و تولید، شرکت‌های خدماتی و مراکز دانشگاهی وجود دارد.

شرکت بهراد با ارائه‌ی مشاوره‌های تخصصی و برآوردبار تجهیزات، توانمندی نصب و راه‌اندازی و تعمیر انواع یو پی اس صنعتی و تک فاز از برندهای مختلف و گارانتی معتبر و یک دهه خدمات پس از فروش تضمینی موفق به کسب تاییدیه‌های متعددی از مشتریان خود شده است.

از محصولات این شرکت می‌توان به انواع یو پی اس، باتری یو پی اس، استابلایزر و سایر تجهیزات برق اضطراری اشاره کرد.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر اصفهان واقع شده‌است. در وبسایت این شرکت به آدرس behrad.co می‌توانید تنوع محصولات و خدمات این شرکت را مشاهده کنید.

یو پی اس اصفهان

شرکت مهندسی زرین الکترونیک

در وبسایت شرکت مهندسی زرین الکترونیک ذکر شده که این شرکت طراح و تولید کننده سیستم‌های الکترونیکی و تولید کننده یو پی اس سونر در اصفهان است. از تولید یوپی اس های سونر در استان اصفهان حدود 2 دهه می‌گذرد و این امر به متقضایان و مشتریان استان اصفهان این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانند از بهترین خدمات و پشتیبانی این شرکت بهره‌مند گردند.

این شرکت اکنون در زمینه تولید محصولاتی از قبیل یو پی اس، باتری یو پی اس و باتری خورشیدی، کابینت باتری، استابلایزر، اینورتر و ارائه خدماتی همچون مونتاژ برد الکترونیکی و پنل خورشیدی سهمی در اقتصاد ملی و تولید ملی ایفا می‌نماید.

برای اطلاعات بیشتر از خدمات و محصولات این شرکت در شهر اصفهان به وبسایت sonercorp.com مراجعه کنید.

شرکت پویا انرژی ماندگار پارس

این شرکت در سال 1390 با هدف فعالیت در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و کامپیوتری تأسیس شده‌است. عمده تمرکز این شرکت، عرضه و توزیع انواع یوپی اس، انواع باتری صنعتی و تجهیزات دیگری از جمله استابلایزر و اینورتر است. این شرکت در راستای تمرکز خدمات و عرضه محصولات متنوع، اقدام به اخذ نمایندگی فروش از شرکت‌هایی مانند فاراتل و سونر نموده‌است.

این شرکت علاوه بر فروش انواع تجهیزات ذکر شده در اصفهان، به ارائه خدمات نصب و پشتیبانی در این زمینه نیز می‌پردازد.

مجموعه خدمات و محصولات این شرکت در وبسایت upsenergy.ir ذکر شده‌است.

شرکت صنایع الکترونیک اصفهان

در خلاصه ای از رزومه این شرکت گفته شده‌است که این شرکت در سال 1369 تاسیس و تا سال 1377 فعالیت خود را در زمینه‌ی تجهیزات تثبیت ولتاژ، یوپی‌اس، مشاوره و تامین دستگاه‌های کامپیوتری و کلیه تجهیزات جانبی از جمله چاپگر، مودم‌های لیزلاین، مشاوره و طراحی نرم‌افزارهای مالی اداری و حمل و نقل و اجرای شبکه‌های کامپیوتری ادامه داده‌است. در سال 1389 شرکت صنایع الکترونیک اصفهان در راستای ایجاد سبد محصولی گسترده برای تامین انواع نیازها و سلایق مشتریان خود، اقدام به عقد قرارداد تجاری و مشارکت با شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی از جمله Omega، Zener, Simaran و Chloride Faratel نموده‌است.

لیست محصولات این شرکت شامل انواع استبلایزرها، باتری، باتری 2 ولتی، باتری لیفتراکی، UPS، قطعات الکترونیک پاور شامل بوردهای الکترونیکی و کامپوننت‌ها و تجهیزات جانبی از جمله کابینت باتری، ATS و UBS می‌شود.

در وبسایت این شرکت به آدرس iei.co.ir، می‌توانید اطلاعات کامل خدمات و محصولات آنها را مشاهده کنید.

یو پی اس اصفهان

شرکت فرپو

شرکت فام رایان پویا انرژی با نام فرپو انرژی معرفی می‌شود که انواع تجهیزات برق اضطراری شامل یوپی اس از چندین برند مختلف، استابلایزر، شارژر، باتری و کابینت باتری را در استان اصفهان عرضه می‌کنند. متاسفانه صفحه معرفی این شرکت با خطای 404 مواجه است و قابل مشاهده نیست. در صفحه‌ی آخرین پروژه‌های این شرکت، 6 عکس از آخرین تجهیزات نصب شده توسط این شرکت بدون مشخصات و توضیحات وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این شرکت به آدرس farpoo.com مراجعه کنید.

شرکت ایده پردازان اکتیو

شرکت ایده پردازان اکتیو فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ به صورت تخصصی در زمینه انواع تجهیزات تامین برق اضطراری آغاز کرده‌است. این مجموعه افتخار همکاری با ارگان‌های دولتی، شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های خصوصی و پروژه‌های خاص را داشته است.

این شرکت انرژی‌های نوین شامل پنل خورشیدی و کنترل شارژر، محصولات جانبی شامل ترانس، کابینت باتری، لوازم خانگی 12 ولت و ولت سوئیچ، انواع یو پی اس، استابلایزر، باطری خشک و باطری‌های صنعتی و دستگاه هوشمند شارژ و دشارژ باطری و کنترلر ups را در استان اصفهان عرضه می‌کنند.

در وبسایت این شرکت به آدرس ups-a.com می‌توانید تنوع محصولات این شرکت را مشاهده کنید.

شرکت کیان صنعت ایرانیان

شرکت یو پی اس کیان صنعت ایرانیان که به نام شرکت فای نت معرفی شده‌است، با هدف گسترش صنعت برق والکترونیک وIT کشور درزمینه‌های تخصصی سرورهای HP، تأمین انواع روتر و سوئیچ، فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های برق اضطراری بدون وقفه و باتری فعالیت می‌نماید.

لیست محصولات این شرکت شامل انواع یو پی اس، باتری یو پی اس، استابلایزر، اینورتر، مبدل فرکانس، سیستم خنک کننده، سوئیچ انتقال ایستایی، شارژر باتری و تجهیزات جانبی است.

بر اساس اطلاعات وبسایت این شرکت، دو دفتر اصلی فای نت در تهران و تبریز مشغول به فعالیت هستند. متاسفانه شماره تماس با دفتر اصفهان این شرکت نیازمند به‌روزرسانی است.

اطلاعات کامل‌تر در مورد این شرکت در وبسایت finetco.ir در دسترس است.

سخن پایانی

در این مطلب به صورت مختصر 7 مرکز فروش یو پی اس در اصفهان که عبارتند از شرکت بهراد، شرکت مهندسی زرین الکترونیک (سونر)، شرکت پویا انرژی ماندگار پارس، شرکت صنایع الکترونیک اصفهان، شرکت فرپو انرژی، شرکت ایده پردازان اکتیو و شرکت کیان صنعت ایرانیان را معرفی کردیم. قبل از خرید یو پی اس در اصفهان حتما قیمت و کیفیت محصولات و همچنین خدمات شرکت‌های مذکور را بررسی کنید تا از خرید خود مطمئن باشید.

کد خبر 753182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیهان IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    1 0
    چقد خوبه که آدرس وبسایت هرکدوم از شرکتها رو گذاشتین 👌
  • بهرام IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 0
    خیلی وقت بود دنبال مطلب جامع و کاملی در مورد شرکت های یو پی اس در اصفهان بودم