۵۲۵ برنامه دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

دبیر هفدهمین جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» استان بوشهر گفت: سال جاری هم‌زمان با دهه کرامت بیش از ۵۲۵ برنامه به برکت حضور خدام رضوی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکبر قائدی به مناسبت آغاز دهه کرامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدام حرم رضوی روز یکشنبه، بیست‌وسوم اردیبهشت ساعت ۸:۰۰ از فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر وارد استان خواهند شد و تا یکم خرداد میهمان مردم این استان خواهند بود.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از خدام با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور در محل فرودگاه بوشهر برگزار خواهد شد، افزود: سال جاری هم‌زمان با دهه کرامت بیش از ۵۲۵ برنامه به برکت حضور خدام رضوی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر خاطرنشان کرد: سال جاری میزبان ۹ نفر از سفیران آستان قدس رضوی هستیم که در قالب دو تیم در شهرستان‌های شمال و جنوب استان در بیش از ۶۵ شهر و روستای استان حضور پیدا خواهند کرد و ۱۶۵ نفر نیز به عنوان میزبانان و اعضای برگزار کننده جشن‌های زیر سایه خورشید فعالیت خواهند داشت.

قائدی شعار هفدهمین سال جشن‌های زیر سایه خورشید را «با شما سربلندیم» عنوان و تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، حضور در مراکز نگهداری بهزیستی، برگزاری همایش‌های دختران حاج قاسم، حضور در بیمارستان‌ها، زندان‌ها و پادگان‌های نظامی و انتظامی، حضور در کارگاه‌های صنعتی و کارگاه‌های خانگی تولیدی، برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در دانشگاه‌های مختلف استان، برگزاری همایش‌های دختران فاطمی، حضور بین کارکنان تأسیسات نفتی استان، تجلیل از پرسنل ناجا به‌منظور اجرای طرح نور، تقدیر از خانواده‌های گذشت از قصاص در استان، حضور در یادمان‌های شهدای گمنام تدفین شده در سال ۱۴۰۲ را از مهم‌ترین برنامه‌ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: تجلیل از کارگران کارهای شبانه همچون کارگران شهرداری‌ها، تقدیر از موکب‌داران دهه آخر صفر هر سال، تجلیل از نخبگان و خانواده‌های چهار فرزندی که پدر یا مادر متولد دهه ۷۰ باشند، حضور در بقاع متبرکه، حضور در منازل بیماران صعب‌العلاج، حضور در اجتماع کاروان‌های اعزامی به حج در استان و شرکت در جشن‌های «شادیانه دختران» را از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های مشخص شده برای سال جاری است که در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 752437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.