حادثه رانندگی در اراک یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: برخورد پژو با بلوک سیمانی در جاده اراک-فرمهین (پنج کیلومتری روستای آهنگران) یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری اراک، محسن فضلی اظهار کرد: حادثه برخورد پژو با بلوک سیمانی در جاده اراک-فرمهین (پنج کیلومتری روستای آهنگران) ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز _پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که ستاد فرماندهی تیم نجات ایستگاه شماره چهار را به محل اعزام کرد.

وی افزود: شدت برخورد این خودرو با بلوک وسط جاده به حدی بود که سرنشینان داخل کابین محبوس بودند و آتش‌نشانان با ابزارهای نجات اقدام به بُرش و رهاسازی کردند؛ یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک تصریح کرد: آتش‌نشانان حاضر در این عملیات، فرد متوفی را به عوامل آرامستان و مجروحان را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

فضلی خاطرنشان کرد: ساعت ۴:۳۹ بامداد امروز (پنجشنبه) حادثه دیگری مبنی بر حریق یک باب مغازه سمساری واقع در خیابان شریعتی، کوچه اورنگ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی، دو تیم نجات و اطفای حریق را از ایستگاه شماره پنج به‌سرعت به محل اعزام کرد.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل با بریدن قفل مغازه و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی، اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش کردند و پس از تهویه و ایمن‌سازی کامل به مأموریت خود پایان دادند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و علت آن توسط کارشناسان امر در دست بررسی است.

فضلی افزود: ۲۴۲ آتش‌نشان در ۱۱ ایستگاه، وظیفه اجرایی کردن اهداف سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک را برعهده دارند.

کد خبر 752006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.