قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید

فرماندار همدان با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه‌آهن همدان گفت: در جلسه‌ با مدیرکل راه‌آهن، مسائل و دغدغه‌های مردم مطرح و پیگیری شد که امیدواریم به‌زودی رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه‌روزه در حال سرویس‌دهی است، اظهار کرد: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای هم‌جوار کفایت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های مدیریت راه‌آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج‌ستاره به مسافران همدان خدمات می‌دهد، افزود: این اقدام افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار همدان با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه‌آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس‌جمهور نیز اعتبار دارد، به‌زودی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

مخفی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌ها اضافه کرد: پروژه راه دسترسی به راه‌آهن همدان استاندارد لازم را ندارد، البته بعضی اقدامات ایمنی انجام شده است.

وی گفت: مجموعه عوامل راه‌آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند و امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به‌طور کامل محقق شود.

فرماندار همدان افزود: راه‌آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال احداث است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دو ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

کد خبر 751302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.