منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برپایی ویژه‌برنامه «لبخند خدا» به‌مناسبت روز دختر و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در دهه کرامت عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می‌پیچد، اظهار کرد: این دهه، فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) به‌ویژه بانوان و تکریم دختران در روز ولادت حضرت معصومه (س) است

وی افزود: منطقه ۹ شهرداری اصفهان همچون سال گذشته، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر همایش «لبخند خدا» را برگزار خواهد کرد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این ویژه‌برنامه در سال جاری متفاوت‌تر از سال گذشته و برای دانش‌آموزان دختر این منطقه تدارک دیده شده است که ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در خیابان آتشگاه، خیابان نبوی‌منش مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود

قاضی‌عسگر ادامه داد: این جشن یک مهمانی دخترانه است که بخش‌های مختلف آن را خود دختران نوجوان و بانوان اجرا می‌کنند که مهم‌ترین رویداد آن همخوانی بزرگترین گروه سرود دخترانه منطقه ۹ با محتوای فاخر روز دختر است.

وی با بیان اینکه این ویژه‌برنامه همراه با برنامه‌های شاد، متنوع و سخنرانی مذهبی است که با حضور مسئولان شهری در حوزه بانوان برگزار خواهد شد، گفت: هویت‌بخشی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تعریف جایگاه منزلت زن مسلمان از اهداف برپایی این همایش در روز دختر است.

کد خبر 751120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.