محبوب‌ترین حلقه‌های طلا در سال جدید کدامند

خرید حلقه و انگشتر برای ازدواج یک سنت قدیمی و کهن است که از قدیم الایام در بین تمام جوامع بشری به عنوان نماد عشق، محبت وفاداری وجود داشته و با گذشت زمان نه تنها ارزش خود را از دست نداده بلکه توانسته به صورت منحصر به فردی باعث استحکام و ثبات زندگی خانوادگی گردد.

با توجه به اهمیت و نقش مهمی که حلقه ازدواج در زندگی افراد دارد، باید در انتخاب آن دقت و ظرافت زیادی به کار برد. چرا که شما باید این حلقه را تا آخر عمر به همراه داشته باشید، بنابراین باید با توجه به سلیقه و استایل خود اقدام به خرید انگشتر و حلقه طلا مناسب نمائید. از آنجا که هر سال طراحان صنعت طلا و جواهرات مدل‌های خاص و زیبایی را در معرض نمایش می‌گذارند، در این مقاله به معرفی مدل‌های ترند 2023 پرداخته‌ایم، تا اگر به دنبال یک حلقه زیبا و درعین حال به روز هستید، بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین حلقه‌های ازدواج امسال

محبوب‌ترین حلقه‌های طلا در سال جدید کدامند

در مد جواهرات 2023 یکی از مدل‌های پرطرفدار و همیشگی رنگ زرگلد است که دوباره به دنیای مد بازگشته است. خرید حلقه طلا و جواهر طلایی با این رنگ جذاب هر ساله طرفداران زیادی را به سمت خود جلب می‌کند و همیشه هم این روند رو به افزایش است. زیبایی حلقه ازدواج به رنگ رزگلد نسبت به سایر رنگ‌های طلا قابل قیاس نیست.

علاوه بر رنگ رزگلد، از جمله ترندهای حلقه ازدواج در سال 2023 حلقه‌های پرکار و نیگن‌دار با تراش‌های ظریف و شیک می‌باشد، که در بین جدیدترین حلقه‌های نامزدی و عروسی بیشتر به چشم می‌خورند. در ادامه شما را با مدل‌های جدید سال آشنا می‌کنیم.

حلقه طلا با الماس گلابی شکل

این طرح حلقه طلا جزو طرح‌های خاص و لاکچری می‌باشد و در بین ترندهای برتر انگشتر نامزدی طلا قرار گرفته است. الماس‌های این حلقه به شکل گلابی و به زیبایی و ظرافت بی‌نظیری تراش خورده‌اند. این نگین زیبا به اعتقاد برخی افراد یادآور اشک بوده و به معنی اشک شادی تلقی می‌گردد. این مدل انگشتر انگشتان‌تان را کشیده‌تر و باریک‌تر نشان می‌دهد و منحنی ایجاد شده در الماس گلابی شکل به درخشان‌تر شدن حلقه نامزدی در دستان‌تان کمک می‌کند.

حلقه نامزدی با نگین بیضی شکل

حلقه‌هایی با الماس‌های برش‌دار بیضی شکل یکی دیگر از ترندهای امسال هستند که توانستند در بین جدیدترین حلقه‌های نامزدی 1402 خودی نشان دهند. اگر علاقمند به حلقه‌های پر زرق و برق و نگین‌های درشت و چشم‌گیر هستید قطعا از این مدل حلقه طلا خوشتان می‌آید.

حلقه نامزدی مینیمال

گرایش به سبک مینیمالیسم و سادگی در تمام زوایای زندگی انسان امروزی رواج یافته است، به طوری که توانسته در زمینه مد، اکسسوری و جواهرات نیز وارد شده و جایگاه ویژه‌ای را برای خود ایجاد نماید. سادگی و ظرافت در حلقه های نامزدی مینیمال باعث می‌شود که سبکی جاودان و ماندگار داشته باشند که در تمام اعصار و قرون طرفداران خاص خود را دارند. یکی از ساده‌ترین این مدل‌ها، انگشتر یا حلقه سولیتر می‌باشد که از محبوب‌ترین سبک‌های حلقه ازدواج به حساب می‌آید. ‌

حلقه‌های مفهومی و سفارشی

برای زوج‌هایی که همیشه دوست دارند خاص و متفاوت باشند، بهترین پیشنهاد حلقه‌های مفهومی و سفارشی است، که می‌توانند با توجه به سبک و سلیقه خود آن را سفارش دهند و متفاوت از بقیه باشند. این مدل حلقه‌های همیشه جایگاه مخصوص خود را در ترند جواهرات دارند و هرگز قدیمی نمی‌شوند.

حلقه ساده ازدواج

هیچ حلقه‌ای به اندازه رینگ‌های ساده تا به حال نتوانسته حضور خود را در بین حلقه‌های ازدواج حفظ کند. راحتی و کاربردی بودن این حلقه‌ها از یک طرف و همچنین حالت نوستالژیک و نمادین این حلقه‌ها باعث شده که همیشه در بین ترندهای حلقه ازدواج حرف اول را بزنند.

حلقه ست ازدواج

حلقه‌های رینگی و ساده در واقع نمونه اولیه حلقه ست طلا محسوب می‌شوند که در هنگام خرید حلقه طلا مردانه کار را برای شما آسان می‌کنند. طی سال‌های اخیر مدل‌های مختلف حلقه ست ازدواج در گالری روبی به بازار آمده‌ است که شما را در هنگام انتخاب حلقه ست بسیار یاری می‌کند. حلقه‌های ازدواج ست در جنس‌های مختلف از نقره، طلا و پلاتین گرفته تا رنگ‌های مختلف سفید و طلایی و رزگلد در بازار وجود دارند. حتی شما می‌توانید انواع نام و طرح یا تاریخ مورد نظر خود را بر روی آن‌ها حکاکی کنید و این حلقه خاص را منحصر به فرد نمائید.

سنگ رنگی کار شده در حلقه ازدواج

برای دوستداران طرح‌های ظریف و در عین حال پر زرق و برق، انتخاب حلقه ازدواج با سنگ رنگی گزینه مناسبی می‌باشد. این مدل در سال جدید یکی از پر طرفدارترین انگتشر نامزدی طلا یا ازدواج محسوب می‌شود. انواع یاقوت کبود و سنگ زمرد از محبوب‌ترین نگین‌های این طرح محسوب می‌شوند.

محبوب‌ترین حلقه‌های طلا در سال جدید کدامند

کلام آخر

به جز طرح‌ها و مدل‌هایی که مطرح شد، انواع انگشترهای نگین‌داردر طرح ها و مدل‌های مختلف متناسب با هر سلیقه و نظری در کاکلشن حلقه ازدواج 2023 وجود دارد. به طوری که شما در هنگام خرید حلقه ازدواج مردانه یا در هنگام انتخاب حلقه ست ازدواج دچار مشکل نخواهید شد.

کد خبر 654700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.