خودباوری کلید حل مشکلات کشور است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین گفت: بنا به گفته امام، با امید است که می‌شود پیروز شد؛ کلید اصلی همه مشکلات کشور در خودباوری است که امامان انقلاب تمام همت خود را در این مسیر گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام علی رضایی صبح امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در اختتامیه جام رسانه امید با بیان اینکه امید دل‌ها را زنده می‌کند، اظهار کرد: امید رمز بقا در مسیر حرکت است، با اینکه پیامبران‌الهی مورد رحمت و عنایات خدا بودند، اما در این مسیر با وجود مشکلات متعدد، لحظه‌ای امید خود را از دست ندادند.

وی با اشاره به امیدواری حضرت امام خمینی (ره) افزود: ایمان به خدا، ایمان به هدف، ایمان به مردم و ایمان به راه از مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت امام (ره) بود و بر این اساس تاکید دارند «امروز نیاز داریم ملت را امیدوار کنیم.»

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین تصریح کرد: بنا به گفته امام، با امید است که می‌شود پیروز شد؛ کلید اصلی همه مشکلات کشور در خودباوری است که امامان انقلاب تمام همت خود را در این مسیر گذاشتند.

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: ناامید کردن مردم خیانت است و در این راستا اگر امید به خدا ببندیم، پیروز شدیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت‌مردانی بودند که به اروپا و آمریکا امید بستند و شاهد بودیم که رمز نتیجه‌بخش نبودن مذاکرات برجامی این بود که‌ به دشمنان این ملت دل‌بسته شد و باید مسببان این موضوع پاسخگو باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین اظهار کرد: شاخصه ایران ستیزی، امیدسوزی است و در این مسیر اگر رهبر معظم اتقلاب ایفای نقش امیدآفرینی می‌کنند، به این دلیل است که جامعه امیدوار پیروز است و آینده خوشی دارد.

کد خبر 754855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.