جزئیات اعزام مشمولان به خدمت سربازی در آذربایجان‌ غربی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: تمام مشمولان خدمت سربازی استان (عادی، دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری) روز سه‌شنبه، یکم خرداد سال ۱۴۰۳ به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.

سجاد قربان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد سال ۱۴۰۳ را دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰، برگه معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و روز سه‌شنبه رأس ساعت ۶ صبح در محل و مراکزی که در برگه معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده است، حضور پیدا کنند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود: مشمولان اعزامی (عادی، دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری) باید اصل مدارک مورد نیاز از جمله برگه اعزام، برگ محل مراجعه، کارت تزریق واکسن مننژیت و دوگانه، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهدا را در روز اعزام به همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: به منظور رفاه حال مشمولان و خانواده‌هایشان اعزام آن‌ها در این استان از سه نقطه صورت می‌گیرد.

قربان‌نژاد یادآور شد: مشمولان شهرستان‌های شمال استان از شهرستان خوی واقع در کیلومتر پنج جاده سلماس، جنب پلیس راه خوی، رستوران زیتون و مشمولان شهرستان‌های جنوب استان از شهرستان میاندوآب واقع در ابتدای ورودی میاندوآب از طرف ارومیه، کوی وکیل‌کندی، استادیوم ورزشی آزادی به محل خدمت سربازی خود اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: مشمولان مرکز استان نیز از شهرستان ارومیه واقع در اول جاده سلماس، انتهای خیابان شهید قلی‌پور به محل خدمتی خود اعزام می‌شوند.

قربان‌نژاد تصریح کرد: حضور پیدا نکردن به‌موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آن‌ها رفتار خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی در پایان از خانواده‌ها خواست به‌منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان خودداری کنند.

کد خبر 754563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.