آغاز عملیات ساماندهی جداول معابر شهرک امام خمینی (ره)

مدیر منطقه ۶ شهرداری تبریز گفت: به منظور تسهیل عبور و مرور و مدیریت آب‌های سطحی، اصلاح و اجرای جداول شهرک امام خمینی (ره) مقابل بلوک های ۱۸ تا ۲۴ در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت_ در بازدید از محلات سطح منطقه با بیان اینکه اجرای عملیات جدول گذاری با توجه به اهمیت و ضرورت به مسائل عمرانی شهر صورت می‌گیرد، اظهار کرد: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول و مدیریت آب‌های سطحی، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر را انجام می‌دهد.

وی افزود: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری این منطقه به شهروندان است که در راستای ساماندهی، تسهیل و روان سازی آب‌های سطحی اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری تبریز در ادامه اظهار کرد: در ادامه فعالیت‌های عمران و آبادانی در سطح منطقه، ساماندهی جداول و بهسازی مسیر آبرو شهرک امام خمینی (ره) مقابل بلوک‌های ۱۸ تا ۲۴ با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان آن نقطه شهر در دستور کار قرار دارد.

جان‌فشان نوبری همچنین ادامه داد: در این راستا عملیات اصلاح و اجرای جدول‌گذاری دوبل و تکی در این مسیر با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رفع مشکلات عبور و مرور معابر، ارتقای کیفت معابر شهر و زیباسازی منظر شهری از عمده درخواست‌های مردمی از شهرداری بوده است که به طور ویژه در دستور کار این منطقه قرار دارد.

کد خبر 754199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.